Merhaba kizlar anaokuluna başladığımızdan beri enfeksiyondan kurtulamiyoruz 1.5 ay içinde 3 tane antibiyotik şurup kullandık ama hiç bi şekilde fayda etmedi lenf bezleri sisiyo burun tıkalı öksürük var kbb geniz eti ameliyatı olabilir dedi bu süreçte bir ay burun spreyi önerdi sonra bakılacak bu arada antibiyotik dışında ne yapabilirim hala enfeksiyon olduğu besbelli çok canım sıkılıyor önerileriniz neler 😞