S2022 bugün çocuk doktoruna sordum ıkınma problemini, benim kızım da 43 günlük dakikalarca ıkınıyor sonunda ya bişeyler çıkıyor ya da ağlıyor ben müdahale ediyorum. Doktor sık ve çok beslendiği için üst üste biniyor yedikleri, normal dedi bi de çok portakal mandalina yeme dedi. Bir iki hareket gösterdi az önce ağlayınca yaptım iyi geldi hem tuvaletini yaptı hemde bayağı gaz çıkardı