Oglum var 2 ay 20 günlük nasipse;hiriltisi ve öksürük var diye özele doktora götürdüm neyse doktor öksürüğe fazla beslenmekten dedi cok sisirmişsin çocuğu dedi mamami alıyor dedi hayir anne sütü dedim. 3 saatte bir emzir her istediğinde verme şişmiş cocuk dedi şaka gibi 😅 böyle bir sey olabilirmi ya kizim var 3 yasina giricek 11 buçuk kilo hala, bir yaşında 8 kilo bile yoktu oda anne sütü aldi ve oğlumdan daha cok emiyordu onada zayif diyorlardı hep dokroraada aynisini soyledim ozamana göre şimdi daha iyi besleniyorsun demekki vs diyo hicde alakasi yok ayni şeyleri yiyorum.normalde devlete gidiyorum bugun sira bulamadigim icin özele gittim bosuna para verdim yani 🤦♀️🙄