Merhaba anneler ben cuma gününden beri hastayım influenza geçiriyorum ciğerime inmiş antibiyotik başladık. çok korkuyordum kızıma geçer mi diye dün gece aniden ateş başladı sabah doktora götürdüm maalesef ona da bulaşmış. Devamlı uyku halinde yavrum bir günde soldu ateşi var ilaç veriyorum geçiyo sonra etkisi geçince yine başlıyo . Bunu yaşayan var mı ne kadar sürer . Ateş nezaman geçer