Bebeğim 9 buçuk aylık malesef kendi sağlık sorunlarımdan dolayı ilaç kullanmam gerekiyor emzirmeyi bıraktırmam gerekiyormuş. Alerji mamasını ne yaptıysam içiremedim süt alerjisi var. Bana etkili yöntemler söyler misiniz emmeyi bırakması için neler yapabilirim özellikle geceleri arıyor 😔