3 yaşında oglum var haftada üç gün gittigim bir kurs var ve orda oyun odası var iki üç saat kursa giderken oglumuda oraya bırakıyorum kreş gibi denilebilir öğleden sonra gidiyoruz zaten giderken sıkıntı yok genelde gitmek istiyor oynuyor zaten odalarımız yan yana ağlasa duyacak yerdeyim ikimiz içinde iyi gelir diye düşündüm ama oğlum bir haftadir ordan çıkarken sorun yaratıyor ağlıyor bana vuruyor laf anlatmaya çalışıyorum anlamıyor yine gelicez diyorum anlamıyor bağırıyor çağırıyor yerlere atıyor kendini niye böyle bilmiyorum bana mı kusuyor anlamıyorum evdede sürekli telefon izlemek istiyor oynuyorum ama nereye kadar acaba telefondan kaynaklı olabilirmi cikmaza girdim gotursem olmuyor goturmesem olmuyor evdede sıkılıyor