zynpdmr90 Merhabalar bebeğim 50 günlük bugün kalça ultursonu çektirdik ve kalça geriliği çıktı bebeğim erkek kalça geriliği yaşayan kişiler yazabilirlermi
Hcr_04 zynpdmr90 benim kızımda da gerilik vardı.Biz 2.5 ay aparat kullandık ve dün rontgen çekildi iylesmisti.hic merak etmeyin geçiyor.iyi bir çocuk ortopedi dokroruna gitmeye çalışın.
zynpdmr90 Hcr_04 doktorumuz normal ortapedi doktoruna yönlendirdi istanbul bezmialem hastanesinde doçent bi doktor yarın götürücem fakat iyi bir çocuk ortapedisyen bulmam lazım siz hangi şehirdesiniz
Hcr_04 zynpdmr90 Ben izmirdeyim.Ama Istanbul da gazi zorer var diye biliyorum.baya iyi bir doktormuş.Baya araştırmistim çünkü