Merhabalar arkadaşlar. 1 yaşından beri sabit bir doktorumuz vardı fakat kendisi kocaelinden ayrılmış. Tavsye edeceğiniz doktor var midir?
Ben istiyorum ki sabit tek doktorumuz olsn bir sorun oldugunda iletişim kurup danışabiliyor olayım. Her gittiğimde ilaç vermek yerine alternatif tıpta düşünebilen. Var mdir sabit doktorunuz? Teşekkürler şimdiden.