Herkese merhabalar
Oğlum birkaç gün sonra 2 yaşına girecek. 1 haftadır uyku öncesi ağlama krizine giriyor. Ne yaparsak yapalım odasından çıktığımız an ağlamaya başlıyor ve susturabilene aşk olsun. Kucağıma alıyorum sakinleşince yatağına koyuyorum, uyuyana kadar odasında durayım diyorum ama uyumamakta direniyor. Sinirlerime hakim olmakta zorluk çekiyorum. Bu durumda olan veya bir yöntem uygulayıp başarılı olan var mı aranızda? Nasıl bir tutum sergilemeliyim?