Merhaba sevgili anneler, bebeğim yaklaşık 2.5 aylık olduğundan beri emmesi azaldı, bazen meme reddine benzer davranışlar yapıyorsu. İlk 2 ayda toplam 1800 gr aldı,bu arada doğum kilosu 2915, 3. ayda 550 gr almış sadece, zaten aşırı kusuyor, emmesi de azalınca beklediğim bi durumdu. Mama başlamadım 4. ayda nasıl olacak bekleyip göreyim diye, ama yine az alacak gibime geliyor. Sizde nasıldı kilo alımı 3 aylıkken ve sonrasında?