Acemiannee25 Kızlar merhaba ya oğlum normalde hareketli bir çocuktur 10 aylık bu sabahtan beri çok sakin ve durgun 😢 ateşi falan yok iştahı normal ama bana tuhaf geldi anlayamadım böyle dalıp gidiyor hali yok gibi sizlerin bebeklerine de oluyor mu hiç bu durum