kızım 5. ayına giricek belki erken ama kızım fazlasyla oturmak istiyor destek verip kaldırdığımız da aşşırı mutlu oluyor bebe yatmaz almalimiyim yoksa uzun süre kullnablcegimz banyo oturagi mı almalym yada tecrübeli anneler nasıl ilerledi süreç bilgi vere bilir mi?