Bi komsumuz 30 senedır o sekılde beslenıyor aksamları 6 da yıyormus sadece ne kılo alma ne de verme var artık bunye alıstıgı ıcın. Belkı ara ara yapmak ıse yarayabılır. Ben ekmek yemedıgım an kılo vermeye baslıyorum cok az ekmek yıyıp ıkı ogun denedınız mı aralıklı oruc mu ne dıyorlar o sekılde