kvcbebek Oğlum 3 ay bı haftalık , cumartesi günü rota virüs ve menenjit aşısı yapıldı iki gündür huzursuz, sürekli gözü kapalı olsa bile inliyor ağlıyor gibi normal mi acaba aşıdan mıdır
kvcbebek Storymoon menenjit geçen ayda yaptırdık bı sıkıntı olmamıştı bu sefer böyle olunca dedim acaba rota mi yapti