Deletedmom_62 Kızlar hangi demir damlasını kullaniyosunuz saglikocaginin verdiği çok gaz yapıyor diyorlar eczaneye sordum sadece sidefer diye bir marka vardi ve çok pahalıydi. Daha uygun fiyatlı bir damla yok mu ya gaz yapmayan
Kuzularinanasi Deletedmom_62 fiyatina degil de icerigine bakin bence ocean mikrofer kullaniyorum .zaten epeyce gidiyor 1 sise 2bucuk ay oldu bizde .yeni bitecek.
Minasum Deletedmom_62 ben vitagil kullanıyorum fakat çok hızlı bittiği için sidefer almayı düşünüyorum. Sidefer 30 ml olduğu için 2 ay civarı yetiyor bir bebeğe fiyat olarak uyguna geliyor içeriği de güzelmiş dişte leke kabızlık vs yapmıyormuş
Deletedmom_62 Kuzularinanasi az önce birisi çok gaz yapti diye post açmış ocean kullaniyormus. Bebeğim kolikti baya azaldı yeniden gaz yaparmi ki
Kuzularinanasi Deletedmom_62 bilemiyorum her bebege yan etkisi farkli olabilir.ama genel olarak ztn kan demir ilaclari kabizlik veya gaz yapar yani olacagi varsa hangisini kullanirsaniz kullanin yapar bence
Alparslan_bebis Deletedmom_62 benimki de kolikti ama ocean kullanıyoruz 4. Aydan beri sorun yok 10 aylığız