Güzel annelerim 20 şubatta kızımın doğum gününü kutlamak istiyorum. Evde küçük bir organizasyon yapmak istiyorum.
Hediye olarak İsimli tulum şapka eldiven bir de böyle 10 tane kese gelmişti. Ama bu keseleri hiç kullanmadım. Şimdi doğum gününde değerlendirmek istiyorum sizce içine ne koyabilirim? Siz olsanız ne doyardınız? Emek verilerek kızımı düşünerek yapılmış bir hediyeyi kenara atmak istemiyorum. Doğumda kullanamadım bari doğum gününde kullanayım istiyorum.
