Yec150819 canım sütün az gelmiyor. Arz talep meselesi bu. Ayrıca bebişler sadece aç oldukları için emmezler. Dünyaya alışıyorlar ve bunu emerek yapıyorlar. Korktuklarında, kokunu özlediklerinde, güvende hissetmek istediklerinde hep emmek isterler. Ne zaman isterse ver canım aklına da olumsuz şeyleri getirme.