Merhaba arkadaşlar allah dusmanimin basina bile vermesin ama gastrit sancısıni bilen basına gelen var mi ? 2 senedir cekiyorum ilk doğumumdan sonra olustu bu illet bende ,acile gittik yine verdikleri serum iğne hiçbir işe yaramadı normalde 1 günde geçerdi bu agri 3 gun oldu midemden sırtıma agri vuruyor dayanamıyorum birinizin basından geçti mi neler yaptınız ne kullandınız iki çocuğum var hareket edemiyorum Ağrı’dan onlarla ilginemedigim için iyice kötü oluyorum