Zeynolii bizde aynı haldeyiz 4 ay 20 günlük oğlum. Uykusu çok duzenliydi. Şimdi uyumak istemiyo uykusuzluktan agliyo ağladıkça hic uyumuyo. Uyku sapitigi diyorum ona ağlaya ağlaya uyuyo en son. Emmek de istemiyo çünkü yatmak istemiyo. Sürekli kucak istiyo. Çok bunaldim. Gece de saat başı ağlayarak uyanıyor. Sabrım yerlerde 🥺