Reglim 21 gün gecikti. Yaklaşık on gün önce idrar testi yaptım çok hafif silik çizgi gördüm . Sonra doktora gittim kan testi yaptı negatif çıktı. Ultrason la baktı pek bişey göremedim gebeliğe dair ama kan testi yapalım yine demişti. Yaptırdım yok . Hala regl olmadım ve ilk oğlumdaki benzer belirtiler yaşıyorum. Oğlumda da geç döllenme olmuştu bunda da mı öyle oldu acaba ? Benim durumumda olan var mı ?