Busraveece Kızlar bebeğim 7 aylık ve sadece emerek uyuyor. Gece saat başı bazen de yarım saatte bir uyanıp emiyor tok olsa da. Alışkanlık yaptı. Uyku uyuyamıyorum resmen çok yoruldum. Bu durum geçer mi ?
Selinmom Busraveece bnde 4 aydan sesleniıyorum aynı durumdayım eskisinfen sık kalkıyor sürekşi emdiği için gaz ve kaka sorunu oluyor uyumaya başka birşeylemi alıştırsam diyr düşünüyorjm
Evin28 Busraveece ah bende aynı dertten muzdaripim her saat başı kalkmaktan uykudan bir şey anlayamaz oldum 😔