bsratetik 1 aylık kontrolüne gitmiştim sadece göğsünü dinledi gaz damlası var mı diye sormadan gaz damlası verdi 😄 odada tartısı vardı ben kilo boy kontrolü olmayacak mı dedim onu sağlık ocağında yaparlar dedi çıktım, bir hastalığı olmadan gitmyi düşünmüyorum sağlık ocağında rütin kontrol yapılıyo