herseySeninleguzel11 kızım Aralık doğumlu 3 yaşında, 18 günlük olduğundan itibaren ( onda da ben toparlanamadım yoksa daha erken çıkardık) her gün dısarı çıktı. Yağmurda deli gibi donumuza kadar ıslandıgımızda oldu. Soğuk hasta etmez hatta ciğerlere iyi gelir. Aşırı kalın giydirip terletmeyin asıl bu hasta eder. Kapalı mekanda montuyla tutmayın , kapalı bi yere girince ilk yapılacak mont atkı bere çıkarmak. Dışarıyla iceri ısı farkı yüksek cocuk içerde terliyo dısarı çıkınca üşüyo sonra hasta oluyo, üsüttü ondan hasta oluyo deniliyor. ( siz öyle yapıyorsunuz demiyorum yanlış anlaşılmak istemem , genel gördüğüm yanlış o yüzden yazdım 🌸)