pitircikk benim sütüm yok değildi, vardı ama bebeğim emmek istemedi. İlk başlarda sağım yaptım evet ama mesela iki saatte bir beslemem gerekiyordu diyelim ya ben sağım yaparken istiyordu boşa gidiyordu, ya sağdığımı içmiyordu bir saat sonra istiyordu boşa gidiyordu. Bende bıraktım 3 aydan sonra sağmayı. Zaten önemli olan sağıp sağmamak falan değil bebeği biberona alıştırmamak. Bizimki biberona alıştığı için emmeyi bıraktı. Benimde her yerde sağacak gücüm de yoktu açıkçası. Zaten manuel pompaydı yarım saatten fazla uğraşıyordum 50 ml anca çıkıyordu bende pes ettim artık