Oğlum 3 buçuk aylık 3 aylık kontrolüne gittik bugün. 500 gram almış geçen ay 1 kilo almıştı. Hemşire sınır 400 dedi takviyeye gerek yok boyu uzamış dedi ama işte yine de içim rahat etmedi bu ay az aldı diye. Sadece anne sütü bu arada artık diğer ayı beklicem bakalım