Amacım asla kıyaslamak değil ama çevremde hiç bebek yok başka gidişatını merak ediyorum o yüzden sizlere sormak istedim
11 bucuk aylık maşallah çok akıllı🧿 yani anlıyor çoğu şeyi farkındayım lakin bazı şeyleri yapmıyor mesela el sallamayi öğrendi ama her defasında yapmaz, gel pisi pisi öğrendi bazen yapıyor bazen hiç ogrenmemis gibi davranır, topla oynar at bana diyorum atmıyor, parmakla henüz birşey göstermez yani anlıyor ama sanki yapmak istemiyor gibi iantci bir yapısı var zaten babasına çekmiş😄😎 acaba inat mi ediyor anlamadım tutunup kalkıyor ama parmak ucu genelde yavaş yavaş adimliyor kanepede ama ben ellerinden tutunca ayakta durmak pek istemiyor, hızlı emekliyor bu yüzden yürümek istemiyor gibi nasılsa hedefime ulaşıyorum diye.. yani bu ayda neler yapması lazım her çocuğun gelişimi farkldir ama bilemedim TV telefon yok yani özellikle gün içinde açmam ama uzun yolculukta oyunlar tükenince mecburen kısa süreli açmak durumunda kalıyorum uzun yolculuğu da ayda yılda 1 çıkarız yani, sizin 11 aylıklarınız neler yapıyor mesela pipetle su icirmeye henüz başlamadım başlayım mi?