serebro 3 buçuk yaşında oğlum memleketlerde uzakta eşimle yalnızdık büyütürken bizden başka kimseyi görmedi diye bana çok düşkün eşim işe gittiği için ona değil ama bana çok düşkün, yazın ailemin yanına geliyordum mesela annemle bensiz odadan bile çıkmıyordu, etrafta çocuklar olsa bile hep benle oynuyordu. Şimdi anaokuluna başladı ilk on gün kapıda bekledim gitti geldi baktı bana , sonra okulun bahçesinde bir hafta arabada bekledim, şimdi okula ağlamadan giriyor beni kontrol etmiyor ama yine kapıdayım sanıyor bence ama her gün okuldan çıkarken beni görünce özledim diyip ağlıyor , yavaş yavaş alışıyor en azından bence sizde işe başlamadan az az da olsa bırakın uzaklaşın bu fikre alışsın şimdiden