Damla1500 Bebegim suan 2.ay sıçramasına girmiş olarak gözüküyor uykuya dalamıyor mama ile besleniyor ama içmek istemiyor ağlıyor sebepsiz yere birde kolik bir bebek 2.ay büyüme atağında siz neler yaşadınızz