Betulalyaa bizim 4 ay aşısı çok huysuzluk yapmıştı. Bir de uyku yapmıştı uyuyup uyandığında sesi değişmişti hatta grip mi oldu ateşi mi çıkacak falan diye düşünmüştüm ama sonra düzeldi, akşama doğru da rahatlamıştı. Kan ilacı da ocean microfer kullanmıştık.