Vallahi artık Dayanamıyorum. Bu nası çocuk yaaa . Uyumuyor uyumuyor uyumuyor. Gece çığlık çığlığa ağlıyor susmuyor bi derdi sıkıntısı da yok eminim . 2 saattir mesela ayağımda yine uyumuyor . Yemekde yemez oyunda oynamaz sadece huysuzluk yapar ağlar uyumaz. Evet benim bebeğim yapacak bisey yok çok seviyorum ama sabrım kalmadı. Neden böyle olur
Bu dönem ne zaman geçecek var mi benim yaşadıklarımı yaşayan. Destek olacak 1 yakınım bile yok yaa . Valla çile çekmeye gelmişim ben bu dunyaya