Pozitif93 Uyku eğitimi sürecinde olan anneler, nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz, eğitim işe yarıyor mu biraz konusalım😊
annesimelegin_ Pozitif93 ben cumartesi günü başladım. Pazar günü o kadar direndi ki ara verelim dedik eşimle o gün eğitim vermedik. Pazartesi yeniden başladık yani alışıyor mu bilemiyorum. Kucakta sallanarak uyuyan bir bebekti ve aşırı direniyor beşiğe bırakınca yine de pes etmiyoruz 45 dk odada uyutup bırakmaya çalışıyoruz.Şuan da kucağımızda dalıp öyle bırakıyoruz beşiğe öyle olunca uyuyor ama yarım saatte bir kalkıyor umarım alışacaklar….
bussraozturk Pozitif93 ben şu anda danışmanla ilerliyorum 1 hafta oldu baya yol katettik. Benim bebeğim emerek 30-40 dk da zor uyuyan bebekti şimdi yatağına koyuyorum en dazla 15 dk sonra uyuyor🌸
Pozitif93 annesimelegin_ Benimki de kucakta uyuyan bebekti. İnşallah kendi kendilerine uyumayı öğrenirler 😊
Pozitif93 aysekaran 4 ayını doldurmuş bebeklere farklı yöntemler ile aşamalı olarak yatağına alıştırıp orada damlası için yardımcı olunuyor. Uyku danışmanlarından faydalanabilirsiniz veya iyi araştırıp hazır olunca kendiniz verebilirsiniz
annesimelegin_ bussraozturk yatağa uykuya dalmadan mı koyuyorsunuz ? Ben de şuan eğitim alıyorum dalmadan yatağa koyup 3 dk bekle diyor ama benim bebeğim 3 dk da kıyameti koparıyor uykusu açılıyor iyice siz nasıl yol izliyorsunuz
bussraozturk annesimelegin_ evet dalmadan koyuyorum ilk günler çok zorlandık. Bizde 3 dk sonra kucağa al şeklinde ilerledik.ilk gün 35. dk ağladı ortalığı yıktı diyebilirim. Uyurken iç çekiyordu ağlamaktan yüreğim yandı ama şu amda mis gibi gerçekten de ağlamaları bitti şükür.
minibikus bussraozturk nasıl yapıyorsunuz anlatır mısınız illa para verip bi uzman mı tutmak lazım yani kızım 26 aylık uyku eğitimi vermek istiyorum anlatır mısınız nasıl yaptığınızı