54 günlük bebeğimde göz kapağı düşüklüğü var gibi 3 aydan önce de göz kontrolü olmuyormuş sanırım çünkü çocuk doktoruna gittiğimizde bize en fazla enfeksiyon olabileceğini söyledi üst göz kapağında hafif bir şişlik dışında bir durum yok sizlerde bu tarz durumları yaşadınız mı?