Zeykemk26
Kızlar cocuk ne zormuş ya herseyı dusunce her anı bı panık dya hasta olduk 2 aylıgız ıltıhap cıktı kanımızda antıbıyotık ıgne verdı ddoktorumuz bugun 3. İğneyı olduk hıc olmamıstı bugun iğne yeri geldıgmzıde bı baktım şişmiş aklom cıktı kızlar varya anlatamam... esımın yengesı hemsıre hemen onu aradım beneklerde olur dedı ayaz kendını kasmıs bu sefer bide skı tutmamıssınız dedı ya elım ayagım tıtrıyor kolonyayyla masaj yap dedı ama cok korkuyorum basına gelen varmı