O yüzden çocuklara ismiyle hitap edilmesini öneriyor uzmanlar hem ismini öğrenmesi için hem de kimlik gelişimi için. “Annecim, babacım” gibi hitap şekillerini de pek önermiyorlar diye biliyorum. Ben o yüzden ya “oğlum, oğluşum” diyorum ya da ismiyle hitap ediyorum. 7 aylık olmak üzere ve ismiyle hitap ettiğimde bakıyor tabi işine gelirse 😀 siz de bundan sonra ismiyle hitap edin sürekli zamanla alışır merak etmeyin :)