Gamzeliiix09 hırıltı varsa goturmelisiniz bence . Zaten hasta olan çocuk kalabaliga girdi diye tekrardan hasta olmaz . İnsanlardan biraz uzakta tutarsınız ama bronşite falan çevirebilir. Ciğer filmi çekerler . Geçmiş olsun yine bebek sizin siz bilirsiniz ama grip vs olsa evde atlatmaya bakın derdim ama.hirilti olunca biraz sıkıntılı