Hale0108 normalde binbir içişte bitirirdi ama tam döneminde az az vere vere bir saat içinde anca bitirdi ama şimdi 18. Haftaya giriyoruz ve atakları azalmaya başladı artık içiyor. Size tavsiyem bi iki saat sürse de bir biberonu bitirmek mutlaka bitirdiğin. Tabi en önemlisi sağlıklı olmaları kilo önemli değil. Fakat ben yeme alışkanlığı kazanma açısından da bunu önemli buluyorum. Çünkü ilerleyen zamanlarda günümün çoğu peşinden yemekle koşmak olsun istemiyorum