Sezaryan doğum yapalı 3 ay oldu anneler ama sanki 4_5 aylık hamileymişim gibi göbeğim var bir ara 49 kiloyu düşmüştüm sütüm gelmiyor diye süt yapan ne varsa tükettim tahini bile çok yedim şuan 52 kiloyum ama göbeğim den çok rahatsız oluyorum kazak bile giydiğim zaman göbeğim dışa çıkıyor belli oluyor aynı şekildede sanki doğum dan sonra kalçam dışı çıktı gibi boyumda kısa olduğu için kendimi kilolu görüyorum göbeğimi nasıl eritebilirim bilginiz var mı?
Ben süt kanalları tıkanmasın diye evin içinde doğum dan sonra hiç sütyen takmadım hep atlet giydim çünkü sütyenlerim destekli olduğu için zararı olur diye takmadım şuan sanki göğüslerim sarkık gibi duruyor ilk başlarda böyle değildi şimdi neden böyle oldu anlamadım anneler sizin bir bilginiz var mı bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden hepinize çok teşekkür ederim