Neseelii
3 ay 17 günlük bebeğim var, ne gündüz uykularımızın düzeni kaldı nede gece uykularımızın 🥺artık uyurken sesler çıkarmaya, elini emmeye , emzik istemeye başladı. Saat başı neredeyse emzirmek zorunda kaldım. Normalde de emzik emmiyor ama sırt üst yattığında bazen alıyor. En son bayılmamak içim sabah 7 de yanıma yatırıp emzik verdim böylelikle 2 saatcik uyanmadan dinlenebildik 😂 Yani atak haftasında olduğumuz için hersey değişebiliyor maalesef.