gb_tmbs benm bebegimde sag ayagi asla duz basmiyor. Yurutec gecmisimiz var parmak uclarina basiyorm ayaga kaldirinca solu bazen tam basiyor ama sag ayak hep parmak ucunda doktora.goturduk. asil tendonunda kisalik olusmus. Bi doktora goturun. Bizimki farkli size gore ama birini basip digerini basmamasi tuhaf geldi.