Mucizem_0809 Birminikanne ben astronot almayı düşünüyorum normalde beli falan açılıcak zaten hareketliler falan
KATRE_ Birminikanne Benim bebegim cok hareketli giymesi ayri icinde hareket etmesi ayri sknti olcagini dusundugum icin normal mont aldim 8 aylik suan
Merve201119 Birminikanne ben hem astronot mont aldım hemde normal mont aldım bir yıkandımı diğerini giydiririm diye düşündüm
Mervol bende astoront montu almayı çok istiyordum ama banada noormal montlari uzun süre kullanamam diye düşündüm aldığım montu 1 2 sene kullansın isitoyeum çünkü hangi daha iyi acaba kararsiizm bende
Birminikanne Mervol astronot montu da çok kaba diyorlar bilmiyorum bende aklıma dize kadar olan montlar var