Zeynepalya_ve_annesi Dogumun ertesi gunu kizimin karni gurulduyordu cocuk dr.muayneye geldiginde dedimki gazi var galiba karni gurulduyor gulerek dediki gaz simdi olmaz 15 gunden. Sonra baslar...peki tamam dedim...eve geldik 15 gun sonra saglik ocagina kontrole gittik monovit d3 verdi ebemiz saolsun...ertesi gun cocuk hem gaz sancisi cekiyor hemde ishal oldu 5-6 defa kaka yaparken 9-10 u buldu kakasi neyse dedim vucuduna farkli bisey girdi ondan tepki veriyor...hergun ayni neyse bende gittim normal devit3 isimli vitamini aldim ondada ayni ishal...neyse prospektusunu bi okudum yan etkilerde gaz ishal karin agrisi yaziyo....yani dr.un 15 gunden sonra gaz baslar dedigi buymus...bugun aradim ebeyi ben bu ilaci kullanmicam dedim nedeninide anlattim tamam dedi aşı gunune kadar kullanmicam cocugum emerken bile ıkınıyor...kaka yapmaktan helak oldu...bence sizlerde takip edin eger gazsiz bir bebeginiz olsun buyusun istiyorsaniz bu d vitamininden uzak durun.
Elele Zeynepalya_ve_annesi zaten içeriğinden dolayı çoğu anne onun yerine özel olarak d vitamini alıp kullanıyor
nurayuzun Zeynepalya_ve_annesi d vitamini kullanman gerekli ama başka marka deneyin sağlık ocağının verdiği zaten kullanılmaması gereken bi marka ben ocean 400 uı kullanıyorum içeriği i temiz memnunum
Asena Zeynepalya_ve_annesi sağlık ocağının verdiğinin içinde paraben var zaten kullanmayın onun yerine ocean 400 tavsiye ederim 👍🏻
Saricizgilibeyazev Zeynepalya_ve_annesi aynen canım bende de olmştu zaten onu çok önermiyorlar tetrazinc var Dr Önerdi içinde başka vitaminler de var onu tavsiye ederim rahat hiçbir şekilde gaz olmadı
zynpdnc Bende diyorum bu Damla’yı verince neden su gibi kaka yapıyor bugün vermedim herşey normal bizde de yan etki yapıyor demekki benim yediklerimden sanıp herşeyi kısıtladım kendime😕
dmtkr Benim bebeğimde 29 günlük sürekli ıkınma halinde kakası normal olduğu halde çok zor yapıyor. Acaba d vitamini ile mi ilgilidir ki? O zorlandıkça ben kötü oluyorum. 🤦♀️
dmtkr Zeynepalya_ve_annesi evet yan etkisinde kabızlıkta yazıyor çocuğum kaç gündür neler çekiyor. İyi ki açmışsınız bu konuyu. Herkes normal böyle olması diyor ama deneyeceğim başka marka alıp inşallah geçer. 🙏
Harikamm Zeynepalya_ve_annesi bizimde sürekli karnımız gurul gurul ses çıkarıyor çocuğum ishal bende vermeyeyim bari