Ecrininannes Sutlukahveeee valla ben evde bırakmışım çok zor durumda kalırsam kullanıyorum onun harici masaj yaparak gazını çıkarıyorum çok pahalı ya
NurY Sutlukahveeee bebek ürünlerine , ( her şey dahil kıyafetleri yiyecekleri bezler ıslak mendiller ilaclari bakim ürünleri ) kesinlikle zam gelmemeli , fiyatlar artmamali , ihtiyaç yani mecburen almamız gerekiyor . 🙏 Fiyatlar çok üzücü
-Zehrak- Sutlukahveeee Ay gerçekten mi 🤦🏼♀️ İki hafta oldu alalı 160 tan almıştık. Kaç aylığa kadar kullanılıyor ki ?
Sutlukahveeee benkosarim özel o canım yaziomiyor keşke yazılsa 😐 medsil verdi gram işe yaramıyor bizde ya
benkosarim irva teşekkür ederim bende hep parayla aldığım için dedim yazıyorsa doktor sorayım diye gaz damlalarını da yazmıyor galiba dimi
acimavi Sutlukahveeee geçen hafta çarşamba gecesi %30 zam geldi ilaçlara, çarşamba akşamı sorduğum 929 lira olan bexsero aşıyı perşembe sabahı 1.250 tl ye aldım
Sutlukahveeee acimavi tövbe yarabbim ya 😐 oğlana asi yaptircaz bakalım o zamana kadar o ne kadar olcak rota virüs aşısını
atlasask Sutlukahveeee 3 aydan sonra bebeklerin bağırsak hareketleri düzeldiği için genelde 3 aya kadar kullanılıyor zaten bu damla da gaz değil bağırsak düzenleyici olduğu için bu aydan sonra doktorunuzdan gaz damlası yazmasını isteyebilirsiniz.