Gozde1908 Merhaba güzel Anneler Eşimin ayaklarında egzama sorunu var sürekli kaşınıyor böyle bişey yaşayan ve tavsiye edebileceğiniz krem vs var mı
irva Gozde1908 Krem falan değilde ardıç sabunu çok iyi geliyor.Annemde vardı kullandı tamamen geçti daha da çıkmadı.