Merhaba 4,5 aylık bebeğim var ablası okula gidiyor dolayısıyla hastalık vs ona da geçiyor kolaylıkla.Üç gündür burun tıkanıklığı,geniz akıntısı,geniz akıntısına bağlı öksürük var odasında hava nemlendirici var başucuna soğan karanfil koyuyorum serum fizyolojik yapıyorum derken iyileşme olmaması ve ciğerlere inme endişesiyle acile gittim ciğerler temiz boğazda hafif kızarma var soğuk alğınlığı gibi dedi calpol ve burun spreyi yazdı calpolü ateşi olmasa da ver nezleye iyi gelir dedi çok kararsız kaldım açıkçası sizler ateş olmadan bu tür durumlarda veriyor musunuz?