Muges4 Ne kadar süre kullanıp atıyorsunuz? İnternette 1 ayda etkisini kaybediyor diyen var, 3 ayda. 73 tl olmuş birde calpol. 1 ay ömrü varsa ne kadar çok kullanabiliriz ki 🤦🏼♀️
pogacayanakk Muges4 ben 3. aydan sonra atıyorum calpolu, belli bir süre geçince etkisini kaybediyormuş
Cihangiriinannesii Muges4 Bence de 1 ayda ömrü bitiyor. 1 ay sonra kullandım diyelim ilk acildiginda verdiği etkiyi vermiyor bizde. Reçete ile yazıldığı zaman o kadar tutmuyor. Doktora gittiğinizde zaman evde bulunması için yazdırabilirsiniz
Stardust1 Muges4 Calpol max 2 ay kullanıyoruz, kalanı atıp yenisini alıyoruz, doktorumuz o şekilde önermişti 🌸
Muges4 Cihangiriinannesii Evet ama her zaman reçete ile yazdırmak mümkün olmuyor maalesef, acil bir şey olduğunda çat diye alnak gerekiyor misal🥰Gerçekten 1 ayda etkisini kaybediyor mu
Muges4 sukran12367 Bende hiç gözlemlemedim açıkcası 3 ay kullansam aynı etkiyi görür müyüm diye, denemek lazım
Muges4 Stardust1 Herkes çok farklı şeyler söylüyor, 1 2 3 ay 🥲 doktorunuz dediyse tabii güvenmek en iyisi🌸
Cihangiriinannesii Muges4 Bence kesinlikle kaybediyor. İlk açıldığı günkü kadar etkisi olmuyor ateşi düşürmüyor
Yamanmoms Muges4 daha yeni eczaciya sordum sekerli suruplarin omru acildiktan 3 ay sonra biter atin dedi
Muges4 Cihangiriinannesii Ateş üzerinden hiç denemedim ama ağrı kesici olarak 1 ayda etkisini kaybetmez diye düşünüyorum, yinede bir bakmak lazım🌸
irva Muges4 2 ay geçtimi direk atıyorum ağzına kadar dolu kaç şişe sallamışımdır öyle çöpe.Ama cidden etkisini kaybediyor denedim.Atmamıştım denemek için ama yeni yedekte vardı tabi.Eskiden verdim bana mısın demedi.Daha sonra saat geçince yenisinden verdim zınk diye ateşi düşmeye başladı.
Muges4 irva sanırım ateş üzerinden daha çabuk etkisini kaybediyor eski şişe. Evet ortalama 2 2.5 ay diye düşündüm bende kendimce. 1 ay çok kısa geldi🙄
irva Muges4 Aynen canım doktorum bana da 2 ayı gördün mü at demişti direk.Yapacak bir şey yok etkisini kaybediyor gerçekten.
Labellda Muges4 Dün eczaneden calpol vs prospan aldım reçetesiz 203 tl tuttu ilaçlara zam gelmiş ben calpolu açıldiktan 1,5 ay sonra atıyorum doktor öyle önermişti bize