Benim ki 7 aylık bu aylarda %70 süt %30 ek olmalıymış . Ben uyanınca ilk sütünü veriyorum sonra hafiften tekrar acıkınca her sabah yumurta sarısı , pekmez , tuszsuz peynir veriyorum bazen üstüne hafif ıhlamur ıslatıyorum . Diğer uykularından uyanınca ya sebZe pürezi yada çorbası yapıyorum . Şimdi ufak kıymalar da koymaya başladım çorbalarına. . Yani suanda 9. Aya kadar böyle 2 ana öğün düşünüyorum. . Ve hergün mutlaka ev yoğurdu , pekmez, 1 meyve veriyorum ek olarak. Uyumadan da yemek vermeyin formül süt veya emzirin diyorlar