engteacherrr 10.30 gibi kahvaltı yapıyoruz öğlen meyveli bir şeyler akşam 6.-630 arası çorba yemek vs 8 de de uyuyor. Öğlen yedirmeye başladığımdan beri akşam iştahı çok azaldı o yüzden öğlen çok az veriyorum şimdilik. Bunda rağmen gece 12 den sonra da 2 saatte bir emmeye kalkıyor 🙄🙄😂