Biz3kisiyiz_ bizimki covid değildi, kanda enfeksiondu. O nedenle antibiotik tedavisine başvuruldu. Covid gibi virüs enfeksionlarında başvurmuyorlar genelde antibiotiğe, tedavide yeri de olmuyor zaten. Zamanla gerekiyor toparlaması için. 5.günden sonra siz de iyileşme göreceksiniz inşallah içinizi ferah tutun
Eskiden 3 günde baslardı, artık 5e çıkmış..