Benim bebişimde de oldu bu durum 3 ayını doldurdu ve böyle bir hastalıkla karşılaştık. Normalde 3 ay altı bebekleri yatarak tedavi ediyorlar biz de tam sınırda olduğumuz için yatarak tedavi ettiler 1 hafta sürdü 7. Gün taburcu olduk. Korkulacak bir şey yok en iyi ve etkilisi yatarak tedavi zaten çok küçük şu anda İnan ağızdan verme antibiyotik vs ilaçlarla uğraşmak daha zor bir de ilacı sevmeyip içmemek için direnebiliyorlar.