Oğluma 3 hafta önce doktor bronşit başlangıcı ve domuz gribi demisti (domuz gribi testi yapılmadı). 3 haftadır çocuk ilaç kullandigi zamanlar iyi ilaç bittikten 2 3 gün sonra tekrar hastalanmaya başlıyor. Öksürük +burun akintisi + 1 gün kadar süren ateş olarak devam ediyor hastalığı. Allah aşkına var mı bizim gibi olan hem oğlum hem ben çok yiprandik artık 3 hafta içinde iki kez antibiyotik kullandık artık doktora da götürmek istemiyorum tekrar antibiyotik verecek diye